duminică, 2 august 2009

am citit: SERBAN HUIDU

VA ACUZ!


Mă enervează în tara asta mizeria, mucurile de ţigări aruncate pe geam
la stop, rahaţii şi lătrăturile câinilor proprietate personala sau
vagabonzi, blocurile cu apartamente mici şi înghesuite, cu maşini mai
scumpe decât apartamentul in fatza caruia sunt parcate .
Mă copleşeşte mirosul de ghenă din verile fierbinţi, casele care se
învârt după soare, dar care
au nişte desfundături de străzi în faţă şi ostentaţia cu care
potentaţii îşi plimbă maşinile de sute de mii de euro pe străzile fără
noimă, dar cu borduri, ale patriei.
Mă exasperează ca nu avem autostrăzi, drumuri, căi ferate,
infrastructură în general, dar suntem plini de lucrări şi pasaje
inutile, cu care băieţii deştepţi găuresc bugetul.
Îmi plesnesc venele în cap când realizez că ne-au minţit ani şi ani,
cu realizări măreţe, pruneţe şi mălăieţe, iar în realitate nimic din
indolenţa noastră milenară nu s-a schimbat. Ba mai mult, ne mint în
continuare cu zâmbetul pe buze: nu e aşa, domnu' Berceanu, că faceţi
832 de kilometri de autostradă până în 2012? Hai sictir, că ne insulţi
inteligenţa!
Mă scoate din minţi că şi-au făcut un renume din şpaga încasată, că
suntem o ţară cu corupţie fără corupţi, dar cu spectacol de circ la
DNA, cu o justiţie fără scrupule, dar cu un simţ tactil al dracu' de
dezvoltat.
Simt că am un Nagasaki în cap când văd un ghiolban înjurând o femeie,
pentru simplu motiv că e la volan, sau când băieţii de băieţi sparg în
cluburi cu târâturi siliconate milioanele furate de taţii lor cu
ajutorul sistemului ticăloşit! La muncă, mă luzărilor, nu la tras pe
nas praf cumpărat, fireste, din milioanele făcute pe mustaţa lu' ăl
bătrân, ori din pădurile exportate de guzganul rozaliu senior!
Îmi vine să urlu când plătesc impozitele ca boul, pentru a primi în
schimb spitale infecte, unde în 2009 încă se face hepatită de la
transfuzii sangvine şi în care-ţi plăteşti şi simpla aspirină.
Tot pentru impozite plătite suntem răsplătiţi cu un învăţămant în care
ministrul garantat de un analfabet notoriu interzice sportul, mişcarea
şi teoria evoluţiei pe motiv că sunt inutile.
Mă uit cu greaţă la emisiunile politice, cu realizatori ciutaci,
libidinoşi şi sceleraţi, care pupă în cur patronii tv şi interesele
lor fără pic de demnitate şi moralitate.
Mi se face rău când văd preşedinţi plângând la comandă sau şefi de
partide "suferind" lângă pensionari, din
vârful piramidelor de bani pe care uită să-i pună în declaraţiile de avere!
Mă sufoc de indignare când un cioban cu 2 clase şi fără nici cea mai
elementară noţiune de bun simt roteşte miliardele şi grohăie grobian
în fiecare seară la televizor ce "salvator al saivanului" şi ce
"buricul pământului" e el! Marş mă la pârnaie de unde ai ieşit,
oligofren ce esti, şi pe celălat tribun trimite-l la balamuc, unde-i e
locul!
Mă revolt când văd pipiţe întreţinute, pline de ifose, sugând banii
miliardarilor de carton sau piţipoance pe post de "nouă clasă
politică".
Îmi fierbe sangele în vene când impostura atinge cote maxime. Vreţi un
exemplu? Veniţi în Bucureşti să vedeţi cum a reuşit chirurgu' (care
are mai nou gânduri să devină preşedinte) să pună tot oraşul pe
butuci, cu
concursul celorlalţi primari, la fel de "pricepuţi" ca el!
Mă satur de România imediat ce deschid televizorul şi văd defilând în
curul gol ciumace şi naomi, sau cum caută lobotomizatul de ogica
rămăşiţele Elodiei. De rostogolorile urduroase ale nichitei pe asfalt,
în cautarea unei sinucideri nesigure nu mai spun nimic, că şi aşa face
domnu' Dan banu' grup de pe urma nefericiţilor care încă-l cred
"amărâtul" de serviciu şi patronul "televiziunii poporului". Şeful
televiziunii popoului, mă nagâţ de Caracal, asta eşti!
Îmi provoacă repulsie să văd la ştiri cum Esca îi prezintă pe guţa şi
adrian piticul minunat încasând bani fără număr pentru tanguirile
jalnice. Bani pe care-i strâng cu sacii, şi pe care nu plătesc nici
leţcaie de impozit. Că "impozitele e pentru fraieri", nu pentru
"minoritatea discriminată", supusa stereotipurilor, şi pe care am
exportat-o cu succes în toată Europa, de ne spun ăia Gipsyland, nu România!
Toate acestea mă distrug incet, şi VĂ ACUZ PE VOI, cei care sunteţi la
fel de oripilati ca şi mine de ceea ce se întâmplă, cei care gândiţi
că maine copilul vostru trebuie să se mute în altă ţară pentru o viaţă
normală, VĂ ACUZ că intoarceţi capul şi suportaţi cu stoicism toate
porcăriile astea care vă omoară câte un pic în fiecare zi. VĂ ACUZ că
vă complaceţi în mlaştina asta, din care ştim sigur că nu avem
scăpare!
Pentru că vedeţi voi, nimic nu e mai plăcut pentru scârbele descrise
mai sus decât nepăsarea şi indiferenţa celor cu bun simţ!
Ce ziceţi? Inventam partidul bunului simţ? Din păcate, mă uit la mine,
mă uit la voi şi tare mi-e teamă că nimeni nu o să plătească vreo
cotizatie in partidul ăsta. Trist, dar adevărat.
În România asta eu nu mă mai regăsesc demult, traiesc doar cu
speranţa, utopică evident, că vom reusi să facem o ţară paralelă în
care lăturile şi ororile care ne
distrug să dispară!
Noapte bună, România, oriunde te-ai afla!

Niciun comentariu: