duminică, 30 august 2009

am citit: www.artforlife.weblog.ro

De ce am nevoie de Dumnezeu?


1. Pentru că EL M-A CREAT.
Am decis eu, oare, ziua, luna & ceasul în care să mă nasc?
A decis cumva my mam când să se întâmple asta? Nu asta, aceasta, pentru că este viaţa mea!!
Răspunsuri finale, nu.
Atunci? Există Cineva care a gândit totul, care cunoaşte totul, care ştie tot ce mişcă. Acesta este Dumnezeu. Creatorul. Nu mai pierdem prea mult vremea să komentăm cum de bunicul nostru nu este Nea Maimuţă, pentru că ar fi penibil.
El a creat totul. El S-a gîndit şi la mine. A găsit cu cale să mă nasc, să trăiesc aici.
Puteam să nu mă nasc! Da! Nu mai vedeam eu multe!
Mai înainte ca să te fi întocmit în pântecele mamei tale, te cunoşteam… scrie Ieremia, un vorbitor din Vechiul Testament. Ieremia 1.5q
Ok, am înţeles. El m-a creat. De ce am nevoie de El?
Exemplul e cool, dar diferenţa mare: eu am un computer. El e marfă. Dar dacă nu operez cu el, el zace, nu dă nimic, is not in function. It is off.
Eu sunt off fără EL.

2. pentru că EL VREA SĂ-MI OFERE UN SCOP.
Mda, kestia cu naşterea mea şi cunoaşterea Sa a tot ce mişcă în legătură cu mine, le-am înţeles.
Dar ce scop vrea să-mi ofere El? Nimeni nu acţionează fără un scop. Eu ies în oraş sâmbătă seara pentru kă vreau să mă văd cu prietenii, vreau să petrek, să mă simt bine. Nu e scop, nu e întâlnire!
Dumnezeu are un scop şi pentru mine. Unul special, unul rezervat persoanei mele. Nu e copy, nu e clonă, nu e ce a avut şi altul.
Aşa cum nici eu nu semăn cu vecinul, nici cu paznicul din Alaska, tot aşa şi scopurile sunt diferite.
Pentru ce trăiesc? Da, unii trăiesc o viaţă şi nu ştiu de ce au trăit.
Scopul vieţii mele mi-l dezvăluie El. Eu pot hotărî multe pentru viaţa mea, dar fără creator nu ştiu kalea cea mai tare, oferta maximă.
De ce iar El? Pentru că la fel cum hotărârile de peste zi le iau eu, tot aşa El îmi poate spune cu siguranţă ce trebuie să fac în această viaţă ca să-mi fie foarte bine, să fiu fericit.
Scopul se referă la studiile mele, meseria mea, prietenii, familia, viitorul.
Iau azi cerul şi pământul martori împotriva voastră că ţi-am pus înainte viaţa şi moartea, binecuvântarea şi blestemul. Alege viaţa, ca să trăieşti... citesc ce spune chiar El. Biblia, Deuteronom 30.19
Aşa că, să nu mai stau degeaba şi să văd care este al meu!

3. pentru că EL MĂ IUBEŞTE

4. pentru că EL MĂ VREA FERICIT

5. pentru că EL ÎMI CUNOAŞTE VIITORUL

6. pentru că EL VREA SĂ TRĂIESC VEŞNIC

7. pentru că EL ÎŞI ŢINE PROMISIUNILE

8. pentru că EL VREA SĂ FIU COPILUL SĂU

9. pentru că EL MI-A DĂRUIT UN GHID, BIBLIA

10. pentru că EL MĂ ÎNŢELEGE.

11. pentru că EL ESTE CU MINE 24 DIN 24

12. pentru că EL PREFERA COMPANIA MEA

13. pentru că EL ESTE DREPT

14. pentru că EL MĂ ASCULTĂ

15. pentru că EL ESTE TOTUL, OXIGEN

16. pentru că EL VREA SĂ IAU DECIZII BUNE

17. pentru că EL CONSTRUIEŞTE O NOUĂ LUME PENTRU MINE, PARADISUL.

Niciun comentariu: