vineri, 7 august 2009

am citit:florian stoian -silişteanu

prin lumea acestui târziu

nu poţi să iubeşti numai seara nu poţi să iubeşti doar la prânz nu poţi să iubeşti doar în staţia de autobuz nu poţi să iubeşti numai unul e de ajuns doar răspunsul pe care îl arată soarele când paserea doarme ori tot ori nimic iubirea e numele tău merg spre apele mari trec zilei norul de ieri numai aşa se face noapte în cântecul meu de la drum nu-mi fac rânduieli nici plan măcar nici idei de aceasta vă ocupaţi dumneavoastră doar aveţi ştiu un caiet în care notaţi atent cumpăna mea oamenii se roagă neîncetând bisericii de la colţ uneori Domnul e plăcuţa cu numele străzii pe care o tot căutăm uitând că drumul până la dânsul e înainte de a ieşi din casă de a închide uşa în urmă e înainte de noi nu poţi să iubeşti separat tăiat împărţit nu poţi striga la copil uiţi că maica ta a născut nu pe tine ci speranţa sună un clopoţel prin lumea acestui târziu merge Domnul pe ape mi-e bine

Niciun comentariu: