luni, 14 septembrie 2009

am citit: MIHAI LEOVEANU

totdeauna m-am întâmplat lângă

totdeauna m-am întâmplat aproape de cei ce spun – începe tu –
şi totdeauna a trebuit să încep în râsul tuturor deşi eram convins

numai eu trebuie să încep
singur dacă eram şi pregătindu-mă de un lucru
tocmai intra cineva să mă
anunţe
în sfârşit ţi-a venit rândul - începe
tu
abia visând abia ţinându-mi capul sau abia aţipit pe o masă
am fost
trezit în forfotă bruscat
păi noi muncim tu pe unde te-ntâmpli?
şi
începeam din nou sub ochii celor care dormeau cu rândul spre a mă
trezi
totdeauna a trebuit să încep în văzul tuturor deşi mulţi
nici
n-ar fi putut pricepe dacă fac bine sau rău
mă întreb ce mai e de trăit şi
n-am început
ce mai e de ridicat de coborât
de ascuns şi de dat la iveală
şi cine mă va îngropa
doar pentru a începe

--------------------------------------------------------------

IN LOC DE COMENTARIU:

"azi adica ioana imi trimite mesaj ca Leoveanu Mihai Poetul a plecat a plecat si nu mai vine a plecat si nu mai paine a plecat si numai apa a plecat si doar de groapa a plecat am lacrimat.Sa/l hodine Domnul pe fratele mai mare Mihai Leoveanu"((Florian Silisteanu)

Niciun comentariu: