duminică, 11 octombrie 2009

am citit: Tarus Ramona

între două citate despre fericire

o să-ntorci capul şi-o să mă găseşti imposibilă
aşteptând să răsufle cafeaua din ceaşcă...
zâmbeşti şi hematiile se-ntind în mine ca pruncii în cristelniţă-
evantaie roşii levitează în încheieturi
ştiu sigur că aş putea zbura:
au ieşit din coconi fluturii de sânge.

Şi e întotdeauna mai mult decât iubire,
e Dumnezeu trăgând cu urechea de după uşă,
Îşi ţine respiraţia să nu-L auzim şi-atunci
bat sub stern paşii unei dansatoare de cabaret
uităm să respirăm, gustul tău de merişoare strivite
mă călătoreşte

sunt femeia care sărută cu ochii deschişi,
mi-a crescut sub plămâni al treilea plămân
îţi respir fiecare mişcare când ne-mbrăţişăm se-aude în noi cerul
ascultă,
în noaptea asta despre noi plouă,
despre noi se vorbeşte în ziare,
eşti o infuzie de ceai pentru răcelile mele, ai propria culoare a ochilor,
culoarea Titanicului sub Carul Mic

şi ne trezim în fiecare zi între două citate despre fericire
atunci se-aude-n în tine cum se strigă îngerii pe nume...

Niciun comentariu: