joi, 8 octombrie 2009

am citit:Daria Darid

Mi-e frig cu o depărtare mai puţin
(fragmente)

acum mă întreb dacă nu cumva întreaga viaţă e (...)
un soi de râmă de aer
care sondează cerul în căutarea vreunui dumnezeu lăsat în urmă
în căutarea vreunei verticalităţi care să rămână totuşi în picioare
chit că este doar o sfoară de noduri în gât de care
să-ţi mai spânzuri demnitatea poate
în cazul meu în mod cert viaţa e un insectar de zile
am auzit că dacă foloseşti câte un lom în loc de bolduri
pentru răstignit greieri
poate chiar ajungi într-o gară în care trolerul de aşteptări nu mai pare atât de caraghios
în fond moartea nu e decât un mecanic de locomotivă
îşi face doar datoria.
(...)
dumnezeu trebuie să fie un ins egoist îşi vrea înapoi toate râmele
cine ştie de ce? poate pentru că îi place să meargă la pescuit cu bunicul său
the old story: o gură trebuie să fie înghiţită de o altă gură
de canal.

Niciun comentariu: