luni, 5 octombrie 2009

am citit:www.incolor.weblog.ro

Aventurile unui oricare pe oriunde

(fragmente)

Stau într-un canal, trag furnici pe nas. Dacă se îndeplineşte visul ajung un om realizat. Nu vorbesc despre bani pentru că mi-e frică de moarte. Moartea aia de zi cu zi, închisă în puşculiţe cu indiferenţă. Dacă explodează, înseamnă că ai mâncat prea mult rahat.
Muşc din nori, au gust de frişcă şi ceva aromă de vanilie, ăsta era visul de duminică noapte. La cofetărie am descoperit că savarinele mi-au măcinat visul din rădăcini. Nu, frişca nu are gust de nori şi nici norii nu cred că au gust de frişcă. Un lapte acid îmi cutreieră trupul. Încă mai mişcă, încă se mai minunează. Dar tinde spre robotizare. Un program strict, o duzină de frustrări şi o lume prea pestriţă în jurul său.
(...) acum simt o durere. Am văzut un om care se vrea iubit şi nu primeşte atâta iubire pe cât îşi doreşte. Îi transmit aici că-mi pasă. Gândesc în sinea mea că e de ajuns să-ţi pese. Dacă-ţi pasă vei acţiona cumva sau măcar vei veghea din umbră.
(...) În fine, bun înseamnă să fii fraier, fraier înseamnă să fii altruist, altruist înseamnă să fii prost şi toate astea înseamnă să ştii să iubeşti. Dar să ştii să iubeşti inteligent.
(...)

Niciun comentariu: