joi, 15 octombrie 2009

am recitit: Marius Nitov

E frig şi încă nu m-am obişnuit cu moartea

Ce iritantă mi-a devenit întrebarea asta ce faci
de-a dreptul tâmpă prin vânt şi lapoviţă dintre umeri ascuţiţi îşi face prezenţa
un glas cu chef de scărpinat după urechi după ultima ştire politică de la tv un mesaj de la un prieten idem
când fixam tăcerea prin ultimul neuron
nuuu mă plictisesc
ce să zic sunt ok e totul roz
ţin în continuare dieta cu aripi de pui visul de a decola în paradis cereale peşte marinat să elimin toxine
stări de saturaţie în urma celor
înghiţite cu bună credinţă prea multe porcării
tot mai zvelt prin inelul nopţilor albe mi-am pierdut toate muzele la un pariu tâmpit
despre câte versuri voi lăsa pe ferestre aburite
într-o zi cu aer siberian
când n-am cu cine discuta în lumea concavă pe nimeni prin apropiere
pregătesc sfârşitul lumii încă întreg la minte
mi-am băgat florile-n casă limba între dinţi
relaţiile virtuale-n cap focul în abdomen
nu mai cred decât în ultimul episod erotic
prostituţia legalizată ca la hamburg amsterdam paris
de asta strâng bănuţ pe bănuţ din fiecare salariu de bugetar
cu gândul sincer la
cele mai frumoase curve selectate după principii sănătoase
fără celulită dinţi cariaţi mătreaţă mâini murdare ten uscat păr nevopsit neepilat prin părţile constituante
dar după schimbarea cea mare în legea ideilor abstracte
le spun celor plecaţi prin lumi paralele
să nu-şi piardă credinţa

Niciun comentariu: