duminică, 22 iunie 2008

ROMANIA... INCOTRO?

Fabricile au fost intentionat falimentate pentru a fi vandute/predate pe mai nimic. Tara se-ndreapta spre aceeasi… predare. Se degradeaza din cauza coruptiei si a somnului, a interesului pentru parte si a dezinteresului pentru intreg.
La CAP-uri intai s-au smuls usile, ferestrele… apoi acoperisul. Caramizile din zid. Fierul din betonul turnat…
Apoi s-a aruncat acolo gunoiul. Au crescut balariile, soarecii. Sa vina cineva! Sa faca cineva curatenie! Uite c-a venit un strain. Ohoo, asta are bani. N-o avea nevoie de paznici? Are nevoie la santuri. La carat. Opa, asta ne vrea grau' pe nimica. Si laptele. Ne da pui injectati. Portocale otravite. Telefoane mobile. Plastice colorate. Gonflabile. Second hand. Ne-nvata cum sa economisim banii. Care bani?! Cica sa ni-i pastreze el… Ridica ditamai sopronu'. Ni se ofera mamaliguta calda la caserola. Bucatele de ciuperci si salam presarate pe coca. Apa cu gust de suc. Bauturi spirtoase din sfecla iradiata. Aer conditionat. Ah, ce bine e…! Pufuleti. Branza care scartaie-ntre dinti. Rosii cu gust de rosii. Bleah! Internet. Miroase a mici. Pe strazi multi oameni beti. Si maini intinse. Sa ne dea! Sa ne mai dea cineva! Inghesuiala. E libertate. Cineva vorbeste. N-asculta nimeni. Bate vantul. Zboara nailoane peste tot. Latra cainii. Unde-s oamenii? Unde e tara? Sa vina regele!
Sa vina… regele!?

COMENTARII IN VIRTUAL:

"Sufla un vant de pustiire dar adie si o briza de democratie originala. Iar deasupra tuturora Maiestatea Sa. Ce-o fi cautand el aici? "(DanielleS)

"Ei, si tu...! Era asa ... o intrebare. Am citit la tine un vers, citez din memorie: "sunt renegata regalitatii"? Am sentimentul ca regele a devenit un orizont de asteptare pentru prea multi romani. Grav este ca nu am auzit de la el o cat de mica idee sa-mi fie si mie, ultimul cetatean, mai bine. Doar ceva despre Dumnezeu, ceea ce stiam si eu. Credeam ca el, "Majestatea Sa", stie altfel:))) Glumesc. (nicolae)

" Sa-ti marturisesc ceva: am un cult al regalitatii inoculat de tatal meu. Oricata ratiune as avea, nu pot spune ca ma pot debarasa de el... E ca atunci cand le spui copiilor ca mos Craciun nu exista. fFza cu "renegata regalitatii"... ar fi trebuit sa dispara, e o confuzie - prea multa adrenalina... Iar referitor la regalitate si la orice altceva, nu am obsesia sa le neg celorlalti parerile si conceptiile despre lume, eu respect omul care crede, chiar daca nu am aceeasi credinta cu el."( DanielleS)

"Domnule Tudor, mai adăugați lozinca "NU ne vindem țara" și pamfletul dumneavoastră național-comunist este complet. Vă invit să cititi "Farmecul discret al Regelui Mihai" care mi-a fost inspirat de cel care păstorește acest blog. Este un editorial adresat în special acelora pe care dezastruosul regim comunist (ăla cu ceapeurile și fabricile construite la ordinul lui Stalin pe care le plânge domnul Tudor) care a încercat, și în mare măsură a reușit, să spele pe creier populația. Si, după cum se vede, a cam reușit... "( Petru Clej)

"Domnule Petru Clej, multumesc pentru poposirea dv in acest spatiu... "de cartier" (v-am citat). Sper sa invatati cate ceva. Fiindca observ la dv multe prejudecati. Eu sunt un om liber, altfel, si-mi place sa spun ce gandesc. Oricat "farmec discret" ar avea regele, sunt convins ca nu are nici o solutie pentru tara. Iar pentru Romania nu e o solutie un om fara solutii. Sa stiti ca nu sunt comunist. Eu am facut revolutie cand de-alde dv se piteau dupa perdele. Mai vorbim." (nicolae)

"Domnule Tudor, de la dumneavoastră și de la cei care au nenorocit România în ultimii 70 de ani de regim fascist, comunist sau neo-comunist, nu am ce învăța. Nu sunteți comunist, sunteți o rezultantă a dezastrului creat de regimul comunist. Treziți-vă cât mai este timp și nu mai plângeți vestigiile regimului comunist. Și lăsați istoria, cu care v-au spălat pe creier comuniștii, la lada de gunoi a istoriei."( Petru Clej)

"Nu-mi pasa de vreun "sistem", domnule; orice sistem a fost pentru binele camarilelor de la putere. Eu vad lumea altfel. O lume dreapta pentru toti. In viziunea mea, unica deocamdata, (dar voi gasi si ingerii cu care sa lupt) inseamna luarea de la capat fara centre de putere." (nicolae)

"Viziunea" dumnenavoastră e a unui sfertodoct național comunist. Din cauza oamenilor ca dumneavoastră am părăsit țara în 1991 și, ca mine, milioane de oameni - din cauza nostalgiilor pe care le aveți pentru kolhozuri și combinate siderurgice, pentru MIZERIA MORALĂ pe care a impus-o Stalin României și a cărei apologie o faceți. Oameni ca dumneavoastră - de tipul politrucului agramat și ignorant care rostea fraze sforăritoare goale de orice conținut - trebuie combătuți fără milă, deoarece aceștia sunt balastul României cu mentalitatea lor național comunistă." (Petru Clej)

" In '91 era libertate si n-aveti nici o scuza. Va intelegeam inante de. In libertate se lupta. Si vad ca sunteti capabil. Luptati domnule, luptati. Combateti! Va grabiti cu atacul asupra mea. Eu vreau lumea de la capat: fara regi, fara comunisti, fara popi, fara saracie, fara exploatare. Sunt mai presuas de comunisti, kolhozuri si combinate s. Vreau ca toti oamenii sa munceasca pentru hrana. Cu sapa, mai exact. Ati... incercat?" (nicolae)

"Am mai auzit utopii din astea care au sfârșit în lacrimi și sânge. Nu mai plictisiți lumea cu astfel de aberații, au încercat-o alții, mult mai inteligenți ca dumneavoastră. Fie că s-au numit Robespierre, Babeuf, Owen, Saint Simon, Fourier, Marx, Engles, Lenin, Hitler, Stalin sau Ceausescu. Mai scutiți lumea, domnule provincial cu aere de mesia de Caragiale în plină rivuluție. Calmați-vă și vedeți-vă de existența mediocră pe care o duceți. Nu aveți șanse să evadați cu aceste jalnice încercări de filosofie politică. Mai bine ați învăța ceva istorie ca să nu mai spuneți gogomănii. Altfel o să apăreți ca un Conu Leonida al secolului XXI" (Petru Clej)

Niciun comentariu: