miercuri, 20 mai 2009

am citit: Gelu Vlasin

prostia la rang de vedeta

stau la subsol
muzica sună a gol
e nasol
clipa e moartă
ploaia afară mă ţine la poartă
tâmpită soartă
cuvintele mele sunt surde şi mute
în buzunare doar câteva sute
da's iute
în frigider am cuburi de gheaţă
noaptea visez grătare de raţă
dimineaţa mi-e greaţă
occidentu' mi-e ţinta şi ţelul
mi-am amanetat „cocoşelul”
ca să-mi fac felul
noaptea mă plimb poate-poate
vreo tanti sensibilă-n toate
mă pune pe roate
zilnic mănânc pâine prăjită cu sare
privind la tv-ul oroare
e jale
ciorapii-mi sunt rupţi în călcâie
mă zbat din orgie-n orgie
măi românie
prietenii-mi spun că viaţa-i nasoală
să nu poţi să pui tu pe tine vre-o ţoală
nici chef n-ai de şcoală
fetiţele-s pline de bani la şuetă
prostia-i la rang de mare vedetă
eu dorm pe-o mochetă
n-am casă
n-am masă
n-am lucru
n-am scop
n-am viaţă
n-am nume
n-am stare de loc
sunt omul hip-hop

Niciun comentariu: