joi, 10 septembrie 2009

am citit: Raul Ionut Coldea

lumină

spune-mi acum ce să fac cu mâinile acestea
cu încleştarea asta de mâini încordate spre tavan în încercarea lor de a sfâşia cerul
ce pot face acum cu ochii ăştia care au orbit de atâta poftă
când trupurile umbrelor dansau goale în faţa mea şi tu mă legai de somnul meu şi fugeai

ce pot să fac acum când afară oamenii ridică mâna la Dumnezeu
şi urletele lor şi urletele nomazilor şi urletele celor de dincolo de timpuri

cu unghia ruptă îţi scriu pe perete rugăciunea
ca un tată care îţi dă binecuvântarea şi se roagă
alungă Doamne ploaia

alungă Doamne ploaia asta care coboară în tăcere
peste fiii tăi strivindu-i
şi dă-le lor Doamne putere

spune-mi ce să fac când peşterile sunt reci
şi îşi aşteaptă morţii întru îngenunchere

şi peste tot oamenii îşi construiesc ziduri împotriva ta
lumină

Niciun comentariu: