marți, 13 octombrie 2009

am citit: Carbunaru

spleen politic - uneori devin patriot


sunt prins cu politica şi nu mai simt
când mă înşeală iubita
când mă înşeală Iulia
când fiul meu ridică tonul la mine
sau nu mă salută
plec şi mă întorc
Iulia uneori este alteori
nu o o văd
iubita mea stă mereu lângă mine
îi spun Anda
am auzit că mă înşeală Iulia
simţi tu asta mă întreabă
nu simt nimic

sunt atât de prins de politică încât
uneori devin patriot
alteori rămân un mizerabil
la care fiul lui ridică tonul
sunt zile în care nu apuc să mănânc
nopţi în care nu dorm
au început să mi se imbolnavească organele
parcă ar fi ale altcuiva
nici unghiile nu am apucat mi să le tai
dar am să mă apuc de băut
dacă ăştia vor aproba bugetul

iubita tocmai mi-a destainuit că mă înşeală
eu îi cer să argumenteze
îmi răspunde cu ochii în laptop
nu mai simţi nimic
eşti un român înşelat
prins în politica asta mizerabilă

Niciun comentariu: