marți, 17 noiembrie 2009

am citit:"nu sunt înregistrată ca fiinţă" (Emilia Zăinel)

rugăminţile de amor s-au înecat în rebusuri
eu îţi sărut ridurile
tu ai ales să iroseşti ani pentru cuvântul viaţă

un milion de ore stăteau pe tavă
eu le-am vândut pentru iubire
nu mi-a spus nimeni că puteam cumpăra altceva
acum respir cu împrumut

*

inima este sugrumată cu funia
cheia ai uitat-o la bar unde ai fumat ultima secundă
acum trăieşti şi tu cu împrumut
s-a format un şir indian
stăm la uşă pentru acea cheie
pentru că eu iubesc şi tu ai fost prost să mă crezi

joaca de-a sentimentele este un stârv

la patul tău implor plecarea
vreau aer din gura unui nevinovat
noaptea pare un cocon pentru oameni

în religia uitării
urci spre o altă răscruce
unde eu nu sunt înregistrată ca fiinţă

Niciun comentariu: