sâmbătă, 13 martie 2010

am citit: sgb

Poemul care fute-n gură


Eu stau şi scriu poemul care fute-n gură.
Eu stau şi scriu şi uite că te fut în gură.
Eu stau şi mă gândesc că-ţi place să te fut în gură,
Că dacă nu-ţi plăcea
Nu mai citeai poemul care fute-n gură...
Nu-i aşa? Nu?

Iată-mă, deci, cum te fut în continuare-n gură
Pentru că încă mai citeşti, Cătăline. Şi cum ăsta e
Un poem, n-ai cum să mă cenzurezi, aşa că
Te mai fut puţin în gură 
Pentru că, faci abuz de butoanele alea ca un adevărat dictator
Şi-mi îngrădeşti libertatea de exprimare,
Care libertate de exprimare a fost consacrată
Prin moartea a sute de mii de oameni, prostule.
Şi-n momentul în care tu, în ignoranţa ta sclipitoare
Ştergi comentariile mele şi mă ameninţi că mă dai afară
Oamenii ăia se învârt în morminte, prostule.

Spui că eu nu mai am voie să fac glume decât pe forum:
Asta-i discriminare, prostule! Spui că nu ai modificat regulamentul
Ca să-mi pregăteşti excluderea: mă minţi pe faţă, prostule?

Te-ai văzut şi tu administrator şi o sugi cu mine, prostule?

Dacă fac un comentariu mi-l asum, prostule. Sau tu ce crezi că-i aici
Poezie.ro?

În încheiere te mai fut puţin în gură, şi-ţi urez
Toate cele bune.

p.s. Ăsta-i poemul care fute-n gură, Cătăline
Pentru că tu eşti rău şi prost
El există.

Niciun comentariu: