sâmbătă, 1 mai 2010

am citit: Andreea Teliban

călăuza

iată cum te iau de
mână şi te plimb pe faleză. tu nu crezi decât
în naturaleţea unor picioare lungi.

/dimineaţa îmi bat joc de linişte. o măsor cu
ruleta de buzunar. aş zice că e o linişte
prost crescută./

iată cum mergem la un film. bobina
mă derulează şi pe mine şi
degetele tale care caută/ şi degetele mele care
caută./ filmul e cu un dumnezeu excentric.

iată cum îţi lipesc scoth peste gură. tu poate crezi
că e un joc într-o limbă veche/ cu ceva coliere
cu ceva scoici cu sirene. cu
marinari care îşi lipesc degetele de
talia dezvelită.

iată cum îţi spun să nu fii prost. telefonez
acasă şi aflu că
filmele titrate s-au pierdut şi că
soră-mea bea de stinge.

iată cum facem shopping. te trag de şireturi
prin oraş şi te enervez şi
mă bucur zile întregi./ băiete. băiete./

de parcă am rămâne singuri pe planetă.

Niciun comentariu: