luni, 13 decembrie 2010

Berzele și avionul

Berzele și avionul






Berzele concurează avionul la sporul populației,

Insurecția firimiturilor de pâine,

Mânia fluturilor,

Zăpada cu ochii roșii,

șerpii ideologiilor re-vomate,

peștii muritori de sete în mâl,

explozia unui suflet- butelie,

iarba țâșnind din morții tineri,

am să vă șochez, sunt infractor,

mă suport numai eu pe mine,

copac răsucit de vânturi,

fecioare- flăcări desfășurate

pe fondul alb al sălilor

de Terapie Intensivă, perfuzii

precum actul prelungit dintre îndrăgostiți,

amețeala trecerii în antecamera Tribunalului Suprem ,

am să dau cu pietre în cercul luminos,

feriți-vă, cuvintele vor să recadă,

grei meteoriți aprinși de iubire.





Un tânăr coboară scările,

Îl așteaptă iubita, tânărul sunt eu

În urmă cu secole, undeva, cândva,

Orele bat tot mai rar, porțile se deschid încet,

Ce este dincolo?

Secole de iubire în pat, de întrebări

și, brusc, cum stingi un bec, cade ca un nisip negru

eternitatea.



Se zice- menirea de a fi iubit de muze,

Ducă-se-n pustii, oriunde, o, Rosamunde,

s-a făcut arșice, se zice, dar Beatrice

ne-a scos din necaz,

o evadare din Alcatraz.



MORALA- Berzele concurează avionul.





Boris Marian Mehr

Niciun comentariu: