vineri, 22 aprilie 2011

am citit:http://camiachim.com

Sunt un om viu


Sunt un om viu. Nimic din ce-i omenesc nu mi-e strain. Abia am timp sa ma mir ca exist, dar ma bucur totdeauna ca sunt.

Nu ma realizez deplin niciodata, pentru ca am o idee din ce in ce mai buna despre viata.

Ma cutremura diferenta dintre mine si firul ierbii, dintre mine si lei, dintre mine si insulele de lumina ale stelelor. Dintre mine si numere, bunaoara intre mine si 2, intre mine si 3.

Am si-un defect, un pacat: iau in serios iarba, iau in serios leii, miscarile aproape perfecte ale cerului. Si-o rana intamplatoare la mana ma face sa vad prin ea, ca printr-un ochean, durerile lumii, razboaiele.

Dintr-o astfel de intamplare mi s-a tras marea intelegere pe care-o am pentru Ulise – si barbatului cu chip ursuz, Dante Alighieri.

Cu greu mi-as putea imagina un pamant pustiu, rotindu-se in jurul soarelui… (Poate si fiindca exista pe lume astfel de versuri.)

Imi place sa rad, desi rad rar, avand mereu cate o treaba, ori calatorind cu o pluta, la nesfarsit, pe oceanul oval al fantaziei.

Niciun comentariu: