vineri, 11 aprilie 2008

CETATEANUL ARATA CU DEGETUL:

Mă numesc Enciu Nicolae şi stau pe Luminii 65 (Buzău).
Când s-a-ntâmplat? Nu mai ştiu anu', da' era în perioada guvernării Ciorbea. Atunci am făcut o lăcrămaţie către Palatu' Victoria că mi s-au furat nişte bani din casă. Un milion şi nu mai ştiu cât. Ii ţineam într-un bar în bibliotecă. Si mi-au trimis acasă doi civili. (Nu ştiu cum îi chemau, că nu s-au legitimat!) "Aţi făcut o scrisoare la Palat? Am vinit să verificăm!" Si s-au apucat să fotografieze pân casă. Si-au... plecat! La poartă ce-i zice nevestei? "Să fim serioşi, doamnă, soţul v-a luat banii!"Când mi-a zis ce-au zis ăia, am dat fuga după ei. Da' o luase unu-ntr-o parte, altu...-n alta! Am strigat şi io:" Nu vă e ruşine, măă?"
Spuneţi şi dumneavoastră: dacă îi luam eu, mai făceam scrisoare la primu' ministru?"
(Marturie scrisa si semnata cu martor; data: 10 aprilie 2008)

Niciun comentariu: