marți, 10 iunie 2008

FORTA MORALA a intrat in atentia umoristilor

RĂZBOIUL STELELOR . Ameninţarea fantomei (Autor: Carmen Anghelin, preluat de pe europeea.ro


Distinse Maestru Obi-I-Oan
Te anunţ cu nespusă fericire că zilele trecute am atins stadiul final de mântuire, adicătelea, mi s-o deschis lotusul şi-am dat buzna în Nirvana! Mata nu ştii, da’ la lotus, pe româneşte, îi mai zice şi scrântitoare, pentru că, atunci când Şforţa molară îţi ţâşneşte din creştet, îţi iese şi capul olecuţă din încheietură. Da’ numa’ olecuţă! Acuma, traba cu Şforţa asta molară e cu dus-întors: la dus, trece prin Buzău, la întors, sare de la molar la canin, de începi s-auzi câinii din Giurgiu. Sau, mă rog, lăutarii…Deci, cum stăteam eu aşa în Nirvana şi prindeam fluturi, o văd pe coana Elena la braţ cu Shakespeare.-Da’ bine, coană Lenuţo, pe-aista, cum l-ai prins, cu satelitul? zic eu, verde la faţă de invidie.-Da’ de unde, l-am prins cu masa, zice ea, fudulă.-Cu masa pusă ?-Nu, cu masa cu cărţi. Am învârtit masa cu cărţi şi, iată-l pe Maestru! Fir-aş a’ dracu’, îmi zic în sinea mea, eu cu mântuirea prind fluturi, iar ea cu bântuirea prinde genii!-Da’ e cam tăcut Maestru, zic, sau, l-ai prins fără sonor ? Poate că masa ceea mai trebuia invârtită ?!...-L-am pus pe gânduri, dragă, zice coana Lenuţa, l-am pus pe gânduri. Acum se gândeşte să scrie o variantă nouă la Romeo şi Julieta!-Una nouă ? Da’ aia veche, ce-avea ? Că mie mi s-a părut bună…-Ei, şi tu! Julieta era minoră…În plus, în varianta nouă, eu am un rol major!-Aaa, zic, mata o să fii doica!-N-ai ghicit, dragă, eu o să fiu Julieta!Când am auzit una ca asta, să mor şi alta, nu! Deja vedeam afişe la teatrele mari: Romeo şi Maimuţa de mătase!-Presupun că te-ai gândit şi la un Romeo nou, la fel de majorat ca şi matale?!-Ei, cereri au fost mai multe: Radu, Liviu…-Pe ei cum i-ai prins, coană Lenuţo, că doar, nu învârtind masa?!-Nu dragă, pe ăştia i-am prins cu DEX-ul!-Te pomeneşti că le-ai dat cu el la cap!-Nu la cap, ci da capo! Praf i-am făcut!-Înţeleg, înţeleg, deci…la cine ziceai că te-ai gândit ? Ştii…Romeo…-Aaa, da! La domnul Peia! Ăsta…e mort după mine! -Coană Lenuţo, nu cred c-ai nimerit bine! Dumnelui are un rol important momentan, în Războiul stelelor…nu cred că ştii, e Darth Vader…şi se bate cu nu ştiu ce personaj ficţional…apropo, matale, care crezi că e mai tare-n şforţă ?-Dintre ăştia doi eroi stelari? Eu cred că Nicolae Tudor! Are omul ăsta o Şforţă molară, ceva de speriat! Curat, Şforţă majoră!După cum vezi, dragă Obi-I-Oan, de aia m-am hotărât să mă las de spiritualitate. De azi mă apuc de spiritism! Aşa că, te las cu bine, fug să învârt dulapul. Poate am noroc şi-l prind pe Platon!
Şforţa fie cu tine!

Niciun comentariu: