duminică, 15 martie 2009

am citit: Ioana Barac Grigore

apocalipsa post coitum

abia aştept să particip la spectacol aş
înnoda funda la cortină
strapontinele ar exploda spectatorii s-ar prabuşi în fossă
noi ne-am ţine în braţe exact ca acum în mijlocul scenei
de frică ne-am strânge tare la maxim mi s-ar strivi sânii
de pieptul tău slăbănog a quoi bon ne-ar şopti sufleurul
muribund printre ciolane osânză ficaţi brăţări pălării
noi ne-am ruga să ne ierte iartă-ne domnule că da
iartă-ne domnule că nu
iartă-ne domnule că am mai vrea
tu ai profita să mă pipăi pe fese m-ai ciupi
mi-ai şuiera fierbinte arsură între umăr şi gât
uite apocalipsa mea uite ce bunoacă e ea

din culise s-ar apropia de noi fredonând o manea
taraful şi copilul minune doar dintr-un pipăit
şi a şi ieşit eşti bună de făcut copii minunat
ooh mama mea oh viaţa mea
oh tată mea culpa

ce-ţi trebuie ţie poezie ce-ai tu cu moartea
cu încrederea în ăştia cu nemurirea sufletului
la ce bun uite ne suflă moşu din groapă el e bătrân
sau mort e cumpărat el ştie clar că va veni curând
tu mângâie-mă bine nu simţi şi tu că vineţi-am mai zis îţi repet tu eşti femeie nu o
mai dinţii buni ţâţe mari uter nu e nevoie să fii creator
lasă-i pe ei să scrie tu fă-mi doi gemeni graşi
lipiţi poftim aşa ca noi acum în mijlocul scenei
cu sala holbându-se la mâna mea dreaptă pe sânul tău stâng
la limba mea pierind după a ta printre dinţi
linişte în sală, actori!
spectatori
văzători
nevăzători
vom juca spectacolul nu vă panicaţi
relaxaţi-vă primiţi-ne în voi
jocul nostru artişti ai poporului lui
fără să ne dăm huţa pe franghiile astea căzute din cer
să aşteptăm cu toţii apocalipsa în linişte
cassa închisă uşile blocate opriţi celularele
ascundeţi lornioanele de văzut nu veţi vedea
ab-so-lut-ni-mic
erecţia mea va tâşni uriaşă
peste capetele voastre cu pene şi stuf
va ploua din tavan va inunda lojele
acizi proteină pură şi napalm
burta ei priviţi-o cu atenţie
va creşte până vă va sufoca
veţi vrea la aer afară mult aer
în plămânii voştri chirciţi
un doi trei ca altele în nouă
vi se va rupe şi mie la fel
va arunca peste voi vă vor arde
lăturile lumii din care-aţi venit
şi plozii cei graşi
siamezii lu tata
vor hali nehaliţi
ce-a mai ramas din voi
dar tu popor
frate de cruce
spectator
actor
văzător-nevăzător
cum credeai că va fi ea

apocalipsa


spălat uscat şi deloc pufos


a intrat moartea în mine
m-a pândit şi m-a ocupat
în timpul asta tanti se uită la lacrimi de iubire
în timpul ăsta tata îşi recapată culoarea în obraji
în tot timpul asta mie îmi e teamă ca ei să nu moară
iar eu să nu ştiu să-i spăl să-i îmbrac să le comand sicriu
a intrat moartea în mine doamnelor şi domnilor
mi-e groază de bolile lungi mi-e teamă de bolile scurte
mi-e teamă de mine atât de speriată de atâtea scenarii
şi de lumea de dincolo
ce credeţi că se află dincolo oameni buni
credeţi că se află ceva dincolo ?
vă rog eu frumos să-mi spuneţi ce se află
dincolo

Niciun comentariu: