vineri, 21 august 2009

am citit: www.think.weblog.ro

indecis

sunt atat de indecis in legatura cu viata mea, o intrebam pe maicamea ce ar trebui sa fac?? sa plec afara sa muncesc? daca nu imi gasesc de munca? nici nu stiu sa imi fac un cv in engleza cu toate ca stiu sa vorbesc destul de fluent. sunt mereu schimbator.. azi vreau ceva maine altceva, nu stiu ce e bine pt mine. nu stiu ce e bine pt nimeni dar tot dau sfaturi aiurea si nu inteleg de ce.
am ascultat gnarls barkley ; who cares
sunt atat de profund cand sunt superficial
o expresie ciudata dar atat de reala pt mine, o simt si nu inteleg de ce nu reusesc sa inteleg.
conturi si tigari , taguri si apa plata.
un cacat de viata se afla sub picioarele mele, o calc numai gandinduma la mine.eu si cu mine, eu si viata mea.. eu si gandurile mele, eu si nevoile mele.
miam mai luat doua carti.. una scrisa de unu dinulescu. nu stiu cand o sa ma apuc de ea. am impresia ca daca o sa o citesc o sa se intample ceva cu mine, o sa castig ceva. pana la urma tre sa urmaresc doar ce ma face sa ma simt bine sau ce e bine pt mine?
miau inghetat mainile.. se zice ca atunci cand esti nervos iti ingheata mainile pentru ca sangele se duce catre creier si il alimenteaza ca sa poata sa faca fata nervilor.
o pula. nu se duce decat la subbrat si ma face sa transpir cu mainile gheata.
nu mai am nici un leu. am mai pus 100 ron la banca ca sa mai ajung un pic la zi cu ratele :)) ce cretin sunt. miam luat super computer si nam ce face cu el.
nu stiu unde sa muncesc.. vreau sa raman la munte.. vreau sa ma intorc la mare.. vreau sa lucrez in tv sau sa ma duc in cehia si sa testez programe stand in cur toata ziua. la tv cica nu mai sunt locuri libere dar voi fi anuntat cand se va elibera unu. yeah right!!!
o sa ma anunte pulea. am plecat de acolo si acum ma intorc .. imi caut alt gazda.. alta chirie.. alt timp irosit si din cand in cand o sa ma gandesc la una din foste doar pt ca ma aflu in acelasi oras cu ea.
cu my fuckfriend nu reusesc sa ajung nicaieri. as vrea sa o iubesc si sa ne gandim unu la celalalt si sa ma faca sa iau niste decizii.. sa tin cont de ea. pe cand eu sunt pierdut in spatiu rau de tot.
e desteapta dar uneori vorbeste ca sa nu taca.. iar caut defecte.. iar incerc sa gandesc ca alta e mai buna. oricum ar fi tot vrem sa neo tragem doar. daca vroia mai mutl imi zicea. dar nu imi zice nimic
si acum.. cea cu copil... o voce sublima.. ganduri copilaresti amestecate cu ganduri mature despre ce e bine si ce nu e pentru cel mic.
miar place sa il cresc.. sa fiu tata fara sa provoc o sarcina... nus tiu daca din egoism sau pur si simplu e doar o fantezie de a mea sa nu fiu tata natural.
e frumoasa dar cu mintea imprastiata si pt mine nu e de ajuns. mai mult decat o prietena nu pot sa o vad pentru ca e prea tanara....preeeaaaa tanaaraaaaaaaaa
nu mai vreau copile.. nu mai vreau nu mai vreau nu mai vreau
si totusi poate ea merita...........
oare?
poate nu o cunosc nici pe jumate sau poate ca tot ce mia zis e real si eu chiar simt ca tin la ea.. nu pt suferinta ei ci pentru potentialul pe care il are. pentru mintea ei. pt faptul ca e dragastoasa si mar face sa ma simt bine.
sunt egoist.
are atatia prieteni nepotriviti.. nu pot sa ma maim bag in viata ei. nu mai am voie. nu mai trebuie. trebuie sa incetez in ai spune ce sa faca. chiar daca nu o sa ma asculte.. ma aud eu pe mine. vorbesc prostii si nu am nici o idee cum e situatia acolo.
pot sa o astept.. dar oare o sa vina?

Niciun comentariu: