luni, 19 octombrie 2009

am citit: DELIA GROSU

recviem pentru un vis


p.s.: de câte ori m-ai văzut ciufulită, băi?

1.
de azi fac economie
la sărut
m-am gândit de multe ori şi
nu vreau să devină o obsesie.
ca barack obama ăsta
care umple toate canalele tv.

2.
sunt femeia cu tocuri înalte.
înjur caut gumă în geantă fac mâncare mă spăl pe mâini.
caut mereu ceva nou
şi mă enervează bărbatul meu
care nu ştie să iubească lucrurile simple.
se uită la meciuri de fotbal şi ţine cu dinamo.
bea multă bere şi îmi spune "te iubeck's"

3.
nu ştiu de ce mă întorc mereu la tine.
noi doi iubim diferit
şi doar dimineaţa îmi dau seama că
numai lângă tine îmi e bine
şi prietenii mei ştiu de ce.
cafea, dulceaţă şi pâine prăjită.

4.
mama mi-a spus cum recunosc oamenii normali:
ei urcă în autobuz cu feţe triste visează la enrique se masturbează dimineaţa n-au numărat niciodată până la 10000 se uită la dan diaconescu în direct.

5.
"inima mea e ca un balon, ieftin, reciclabil"
d-asta simt cum vrea să buşească
şi mă face sa plâng în staţie.
tu mă faci să-mi dau seama că diriga avea dreptate:
"nu e bine să chiuleşti. s-ar putea să pierzi ce e mai important"
am învăţat de la tine. tu chiuleai mereu la întâlniri.

câteodată mi-aş dori să ştiu să spun "te iubesc". sau să pot.

Niciun comentariu: