luni, 2 noiembrie 2009

am citit: "depresie"( Adrian Constantinescu)

Fată, mi-e rău. Ai văzut-o pe aia? Ce ţoale! Am fost la toate molurile. Nimic de gen. Or fi de pe-afară. Asta e plină de bani. Eu de unde dracu. Ai mei profi. Taică-meu n-a avut bani să-şi ia un lanţ de aur. Cum naiba s-o fi uitat maică-mea la el… fată, îţi zic. M-am decis. Îmi pun silicoane. Io nu pot să apar aşa la liceu. Cum naiba mai trec clasa. Cine se uită la mine? Tu crezi că am timp de învăţat. Plus că trebuie să-l agăţ pe-un fraier cu bmw. Că n-o să vin pe jos la şcoală. Şi să-mi plătească jack-ul între ore. Ce m-a inervat şi taică-meu dimineaţă. Cică unde-mi e rucsacul cu cărţi. Ce naiba să înţeleagă că nu se mai vine cu cărţi. Uite la profa aia. Ce ştearsă. Cum naiba vine aia să-mi predea mie. Ce să-mi spună? Cum să ajung nasoală? Deşteaptă pe dracu. La ce-i foloseşte? Cine se uită la ea? Ce maşină are? O luzără. M-am săturat de rataţi. Uite-l pe ăla. Îţi place? Are un audi ultimu tip. Ştiu că mă place. Da fată, ce să fac eu cu audi. Nu se prea mai poartă. Bmwu e de viteză. Ce mă plictiseşte prima zi. N-ai timp de nimic. Ieri am stat toată ziua la salon. Că nu era să vin aşa. Ştiu că sunt frumoasă. Îmi place de mine şi nu prea. Cu silicoane ar fi perfect. Ar cădea în cur toţi profii. Aş face numai act de prezenţă. Aş sta numai în profil. Ce mobil ai fată? Mişto. Îl faci după cum te-mbraci. Super. Uite vezi. De aia tre’ să dau peste vreun fraier de ăsta frustrat la femei. Hai să mergem. Mă scoate din minţi şcoala asta. Mă deprimă. Hai prin mol.

Niciun comentariu: