duminică, 1 noiembrie 2009

am citit:Andrei Florian

arbitraj. miza

din trei în trei luni vine moartea şi mă întreabă... liber ?
unde morţii mă-tii vezi tu că sunt liber?
mai am de iubit mai am de trăit mai am trei luni
mai ai pe dracu!
şi mă ia în braţe
e frumoasă șş ispititoare nenorocita
mă dezbracă de restul lumii mă spală pe picioare
mă descântă de blesteme mă curăţă de păcate
îmi scutură grijile pe ferestră ca pe aşternuturi
mă întreabă dacă mi-e foame şi mă ispiteşte cu mere roşii
ne batem joc de viaţă
ca de o curvă plătită cu sânge
apoi râdem cu ea de noi
îmi curăţă venele cu unghiile
îmi dă drumul sângelui aspirându-i
dorinţele reprimate de legi nescrise
mă posedă animalic
într-o încleştare mută
într-un târziu mă abandonează ca pe un avorton
netezindu-şi ţinuta îmi strigă din uşă zâmbind
mai ai trei luni ... morţii mă-tii de viaţă!

Niciun comentariu: