miercuri, 5 mai 2010

am citit: "nailon" ( Victor Ţvetov)

frica e în spatele tău
eşti rea doar când tai carne pentru supă
împleteşti o brăţară pe mâna mea din iarbă
şi degetele mele se ţin bine de hainele tale
totul în jur creşte din pământ ca dinţii din carne
vii azi la el cum nu a venit nimeni
niciodată
mai tulbure ca o băltoacă dupa trecerea unui kamaz
cu o sticlă de fanta în buzunar
ai vrea să fii scrum într-o farfurie din bodega friguşor
sau speranţa
dar eşti tu fata din poveste
din hârtii mototolite se fac chestii care zboară
el e în pat în plapume albe cu miros de praf de spălat
adevărul se caută sub masă
dar tu mergi la el e cald acolo se face focul în sobă
şi totul e gramădit în burtă
oricum frica e foaie pe care pui o greutate să nu o ia vântul
azi o să te ţin de tot ce ai pe tine şi căciula mea va fi căciula ta
şi şireturile mele vor fi şireturile tale
împletiţi ca un kokon
azi oricum ajungi
dar
drumul e foarte lung când e plin de oameni frumoşi

Niciun comentariu: