vineri, 1 octombrie 2010

Ruguri

Ruguri








Eu ruguri n-am aprins, am ars pe rug, eu n-am pus lumânări la căpătâiul unui ev defunct, eram o trestie, iar frumusețea-n jur cu nuferii plutea și pruncul Moise era în apropierea mea, era..

Pentru a nu învăţa să mor, cântul acesta priveşte în urmă ca soaţa lui Lot, ca Orfeu la umbra Euridicei, ca o corabie spre portul ce va să dispară...

Sunt evenimente care ne marchează, spune prietena şi se rujează ...



E în pericol gestul ce-l faci, de mângâiere, e în pericol frunza-naintea primăverii, sunt în pericol drumul şi râul, în pericol e sângele ce-aşteaptă să iasă din ventricol...



A rămas singur, fără prieteni, fără iubită, în aşteptarea gloriei care nu mai venea...



Există pietre cu lumina lor proprie, dar noi nu suntem pietre...



Moartea este la fel de nefirească precum naşterea, o constatare, atât.



Condiţia fericirii este lipsa oricăror condiţii, nu eu am spus asta.

În iubire câştigă numai cel care dă.



Nu este suficient să faci un bine, trebuie să ştii cum şi când.



Există cântece care se nasc dintr-o înfrângere. Acelea sunt adevăratele cântece.



Boris Marian

Niciun comentariu: