miercuri, 24 noiembrie 2010

Știați că furnicile nu dorm?

Știați că furnicile nu dorm?


(colaj)

Lui Gellu Naum



Știați că furnicile nu dorm?

Eu dorm. Știați că ochiul struțului

Este mai mare decât creierul său?

Or fi și oameni de acest fel?

Știați că o bibliotecă se poate scufunda

sub greutatea propriilor cărți?

Eu simt asta, uneori, când scriu.

De patru mii de ani noi nu am reușit

Să domesticim un animal, dar cred că

Unii dintre noi s-au întors din drum.

Durerea a căpătat o unitate de măsură, dol,

Nu pot să cred, pe mine când mă doare,

Nu mai cred în nimic.



Orașul avea o singură casă,

Casa avea o singură încăpere

încăperea avea un singur perete

peretele avea un singur ceas

ceasul avea o singură limbă

............................................

De ce îmi vine să plâng?

Ceasul avea o singură limbă,

Copiii pun o singură întrebare.



Viața are un singur răspuns.



Boris Marian

Niciun comentariu: