vineri, 3 decembrie 2010

Scrisoare către ACUM

Scrisoare lui Petru Clej și Ștefan Maier, de la revista ACUM






Tactica este simplă. Lansezi o idee bombă - adică, Israelul dispare, românii să nu voteze, etc. Aștepți reacții, apoi cine nu este de acord capătă o palmă după ceafă, la început „părintească” apoi un fermecător ”imbecil” ieșit din pana electronică a neobositului Clej ( care fără această metodă ar fi un anonim absolut) și se crează două șanse– FIE OMUL SE RETRAGE, FIE ESTE ELIMINAT.

Canetti spunea că lupta pentru o idee duce la jertfe umane. Noroc că revista ACUM nu are mijloace de exterminare sau de izolare a „dizidenților”. Există și o gardă pretoriană. Există și oameni îmbătați de succese efemere precum onorabilul dr. Vlad Solomon, există și oameni de valoare care folosesc cadul ACUM pentru propriile idei sau interese, nu le voi numi. ACUM este o industrie. Cum de nu am înțeles de la început? Am reacționat spre bucuria lui Petru Clej, un cinic altoit cu un suflet rău, neomenos și pervers. Mi-a repetat de zece ori aceleași cuvinte, are roboți în minte, care funcționează independent? Știu repertuarul acestui jurnalist mediocru , nu o spun cu nici o patrimă, este un mediocru, repetă - reflexe pavloviene, blog citit de trei bețivi și un câine, moron, kominternist, kaghebist și cam atât. Plus obișnuitul imbecil, bolnav psihic. Are complexe, sunt sigur. Maier spune – „ Nu am tată, nici mamă, când este vorba de principii”. Eu am aflat cu bucurie că părinții lui Maier, Dumnezeu să-i aibă în pază , au studiat în URSS. Și eu am studiat, tot în URSS, dar eu am fost ... kaghebist, cum spune bibisistul cu creier deformat Petru Clej. V. Tismăneanu este o capacitate, dar el este ca și mine fiul unui voluntar din Spania. El poate fi liberal, eu nu pot, pentru că sunt un idiot, cum spune Clej.

Orice îi spui lui Clej se întoarce împotriva ta, ești un infractor prin definiția clejeană. Nu am avut de a face cu asemenea abjecție în practica jurnalistică, slavă Domnului, nu mai mare de 13 ani.

Absolut lăudabile intervențiile lui Clej împotriva xenofobiei, fanatismului profascist și procomunist, dar devin neverosimile când omul sare ca un tigru la gâtul legionarului. Și eu combat antisemitismul fiind semit, dar mă simt jenat să-l am pe Clej alături.

Einstein,un adversar al oricărei forme de extremism, ca și un spinozist convins, putea să discute cu zâmbetul pe buze cu un rabin ultrareligios, cu un activist politic comunist. Dar până la Einstein mai sunt ani –lumină.

Maier să plânge că nu mă înțelege. Nici nu a făcut efortul să se gândeaască - oare Clej și chiar el, Maier, au ei dreptate mereu? Oare Clej este sănătos mintal când se ceartă cu o lume întreagă? Când insultă ca la ușa cortului, fără scatologia de rigoare, este adevărat. Mă citează din comentariile pe care le șterge, dar nu lasă și comentariile mele. Asta face Clej, ca un copil rău. Un infantil.

Am cerut, nu am rugat, să mi se acorde șansa să postez comentarii, cu obligația normală de a nu trece la atacuri personale. NU, categoric NU, așa a decis însuși regele Maier, cu șambelanul Clej. .Ce este de înțeles aici?. Că democrația are și apărători nedemni de acest nume

Să-mi cer scuze? Pot să-mi cer scuze de la oricine, în afară de PETRU CLEJ, care a depășit cu nerușinare cele mai îndepărtate hotare dintre lumea oamenilor și a extratereștrilor. Cu el intri în SF. .

NU mă vrei comentator, dovedești o meschină LAȘITATE, ORICE LAȘITATE ESTE MESCHINĂ. Tu, Petru Clej, nu cunoști noțiunea de dialog civilizat, ori te periază cineva ori moare.Adică este eliminat. Să trăiești până la Apocalipsă, dacă știi ce-i aia.





Boris Marian





PS. Păstrez speranța că nimic nu e veșnic , ceva se va schimba, dacă mai apuc. Prietenilor de la ACUM, numai bine și minte sănătoasă.

Niciun comentariu: