joi, 3 martie 2011

SUnt disperat

Sunt disperat că nu sunt disperat






Spre deosebire de buletinele de știri,

Viața mea curge monoton,

Nu beau alcool, nu mă droghez,

Nu fumez, ascult doar Brahms, Ceaikovski, .

Citesc poezia care devine tot mai aspră,

Ca o femeie cu multe divorțuri,

Sunt disperat, drame sentimentale nu am

Ca tânărul Werther, mă trezesc dimineața

Precum stăpânii de câini, poezia mea unde este?

Pun la repezeală computerul, creierul meu este gol,

Doamne, ce scriu? Dar ceva se dezleagă,

Ca în Ziua Dintâi, punctul devine masă,

Cuprinde timp și spațiu, mă aflu din nou

Pe linia dintre cele două stații,

A și Z, călătorii urcă, alții coboară orizontali..

Iar eu fluier o melodie, ”Ce bine că ești

și nu o sfeclești”, asta îmi spun mie însumi,

deși asigurarea o am plătită la zi.





Boris Marian

Niciun comentariu: