miercuri, 20 aprilie 2011

am citit: Andi Alexandru, Boris Marian



REVOLTA CUVINTELOR (Andi Alexandru)

Și mi s-a spus
Că nerostirea
Dă naștere
În timp
Unei revolte
Alfabetul se
Perimează
Pagini întregi
Din dicționare
Devin
Caduce
Deși
Ilizibile
Nefolosite
Cuvintele
Se revoltă
Ucigând sensul
Și pe noi
Cu o lovitură
Directă
În umanitatea
Din ce în ce
Mai discretă

Capul meu este ca un clopot (Boris Marian)

Capul meu este ca un clopot
Plin de idei și sunete,
Mă sting încet în propria uitare,
În secoli, câțiva au spus câte ceva nou,
Inclusiv Dumnezeu, restul, noi, aceștia,
Repetăm papagalicește cele știute.
Sunetele se prefac în strune,
Floarea revenită pe ram este un fluture.
Magia pietrei anunță mari prăbușiri.
Nici o corabie nu a revenit, aceeași.
Asediat, creierul meu nu se predă.

Niciun comentariu: