vineri, 22 iulie 2011

Un strop mai mult

Un strop mai mult


„Un strop mai mult de-amar și m-ar răpune”,
Eu sunt aici, eu sunt acolo, lire, strune
Aud în somn, trezia este verde,
Culoare ce-n infern nu se mai vede.
Un priculici îmi toarnă în pahare
Otravă zilnică, o face cu răbdare,
Un strop mai mult, desigur, m-ar ucide,
În ochii mei sunt rege, regicide,
Drag priculici, ești veșnic diabolic,
Pui în pericol crezul meu sistolic.


Și va urma o luptă fără de principii,
Cu principii din Țara Participiu,
Forța Nimicului va nimici și floarea
și fructul și livada-mbătătoarea.
Și cei flămânzi și goi au drept la milă,
Dar nici un bine nu-l poți face-n silă,
Hoția are mulți amanți,
Naște copii ce au talente și talanți.
Ce va urma? Nimic de bine.
Noi ne rugăm cu teamă și rușine.

Boris Marian

Niciun comentariu: