vineri, 27 ianuarie 2012

prin urmare


by elaroseni



ajung acasă noaptea târziu
pentru că urmăresc toate imaginile care reuşesc
să ajungă până la nori
 
e frig dar nu mi-e frig şi
nu mă poticnesc de stâlpii de beton de pe marginea trotuarului
nici de stâlpii de iluminat care tresar din somn atunci când
mă apropii de cercul lor de
influenţă
 
nu e decât un pas
pînă la singurătatea din aşternutul acestei nopţi şi
fără să stau pe gânduri mă întorc la reno
 
intru toată mă zdrobesc de zidul de fum te caut
printre miliardele de rotocoale care se lovesc de tavan
spărgându-se în mulţimea de găuri negre prin care observ
o mulţime de paiete de toate culorile jucându-se cu ochii tăi
 
prin urmare
stau pe loc întind doar mâna după o gură de aer proaspăt
cineva a deschis uşa de la intrare toată lumea începe să tuşească
cei dinăuntru se tem de plictiseală de aerul curat de romantism
de gherila firescului
 
prin urmare
scot din buzunar fluierătoarea primită de la un amic dintr-un partid
suflu toată lumea deschide cărţile de dragoste toată lumea vorbeşte
despre dragoste se verifică temele se pun întrebări se dau note au loc
dezbateri
 
unii
pur şi simplu nu ştiu ce e aia dragoste


marinela şerban

Niciun comentariu: