sâmbătă, 4 aprilie 2015

Mai trăiesc, bătrâna mea măicuță

Mai trăiesc, bătrâna mea măicuță Mai trăiesc,a bătrâna mea măicuță, mă apropii tot mai mult de vârsta ta, eu pe tata l-am lăsat de mult în urmă, ar putea să-mi fie fiu cumva. Am trecut prin multe ca și tine, bine este că nu le-ai știut, parcă văd cum dădeai fuga, temătoare, întrebând ce s-a-ntâmpat , ce m-a durut. Și mi-e dor de sfaturile tale, le-ascultam zâmbind, nu le urmam, tu vedeai în ochi-mi nerăbdarea, împreună ne opream, zâmbeam. Niciodată nu pierdeai umorul, moartea însăși s-a sfiit când mi te-a luat, mai trăiesc bătrâna mea măicuță, tu auzi în vis cât te-am chemat? De ne-om reîntâlni în altă viață, liberați de ce și cum, mustrări, ai răbdare, am să vin ca de la școală, cu carnetul plin de-atenționări. Ai să spui că nimeni nu-i de vină, Domnul va zâmbi, un moș bătrân, mai trăiesc , iubita mea măicuță, anii trec de parcă-s săptămâni. BORIS MARIAN

Niciun comentariu: