joi, 13 august 2009

am citit: IONUT CHIVA

acum ploua de rupe se face seara si n creieri imi suna inept treceti batalioane romane carpatii. o sa stam la fereastra poate mi aduci ceva de baut sa aprindem toate luminile din casa cainele ala unde e ce dracu face adu l incoace. baroane, ce o sa ne mai aduca si toamna asta vor fi isterii, miscari sociale? ma tem sa nu fie isterii sa bem in ultimul timp n as vrea sa mai contrazic pe nimeni mai repede sa zic da si sa repet ce s a spus ca sa fie sigur ca nu contrazic da, s au scumpit toate da, am sa dau curind la cap da, trei mici cu mustar. doamne ce ploaie! dupa ce mai beau o sa vad ce mai zice analistul meu politic preferat cum altfel te astepti sa inteleg ceva din secolul asta. pfuai de capu meu nervii! sa aprindem toate luminile adu cainele ala ploua si n creieri imi suna inept treceti batalioane romane carpatii

Niciun comentariu: