A apărut o eroare în acest obiect gadget

luni, 21 decembrie 2009

Oftalmologie

Nu. Nu suntem un popor de prosti, nici de hoti si nici de oameni care nu gandesc. Avem opinii diferite si intr-adevar, nu suntem capabili sa vedem si sa apreciem valorile. Dar nu pentru ca nu am avea ochi, ci pentru ca nu am fost invatati sa privim. Orbii pot citi si o fac cu placere, dar noi, vazatorii, nu citim pentru ca se presupune ca nu mai avem timp. Asa si cu poporul roman. Putem vedea dar nu o facem din varii motive. Ne influenteaza mediul in care am crescut, familia in sanul careia ne-am dezvoltat, si nu in ultima instanta, oamenii din jurul nostru. Poate ca unii dintre noi n-au avut norocul sa aiba un acoperis deasupra capului sau parinti care sa se inteleaga.

Si, desigur ca, pentru a te alatura si a sustine o cauza- vorbesc aici despre capacitatea de a vedea valorile- iti trebuie o viziune clara atat a partii urate a vietii, dar si a partii frumoase. Dar... parca... am ajuns de unde am plecat. Cum putem noi avea o viziune atat timp cat nu suntem capabili sa vedem ? Ce bine ar fi sa fiti orbi si sa puteti atinge „foaia” aceasta, sa-mi simtiti literele in varfurile degetelor. Fiind orbi, veti vedea.

Niciun comentariu: