sâmbătă, 6 martie 2010

am citit: Bogdan Minea

***
Avem timp pentru toate.
Sa dormim, sa alergam in dreapta si-n stanga,
sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine;
avem timp sa citim si sa scriem,
sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris;
sa ne facem iluzii si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu.
Avem timp pentru ambitii si boli,
sa invinovatim destinul si amanuntele,
sa ne-alungam intrebarile, sa amanam raspunsurile,
sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea,

Avem timp pentru toate.
Nu e timp doar pentru putina tandrete.

Am invatat ca oricum ai taia
Orice lucru are doua fete.
Am invatat ca oricat mi-ar pasa mie
Altora s-ar putea sa nu le pese,
ca nu conteaza ce li se intampla oamenilor,
conteaza ceea ce pot eu sa fac pentru a rezolva.
Am invatat ca indiferent cat de mult suferi,
Lumea nu se va opri in loc pentru durerea ta.
Am invatat ca viata iti poate fi schimbata in cateva ore
De oameni care nici nu te cunosc.
Am invatat ca poti continua inca mult timp
Dupa ce ai spus ca nu mai poti.

Niciun comentariu: