duminică, 20 februarie 2011

Tempora

Tempora






Un idiot foarte peltic

Se spăla ntr-un ibric,

În idei s-a încurcat,

Devenin bărbat de stat.

Împușcat.





Ultimele știri, după 20 de ani-

O găină a fost ucisă bestial de o vulpe

În județul Vaslui.

Etica Nicomahica?

Mai lăsați-ne cu asemenea chestii.

Un regulat ca la carte

Este cu mult mai atractiv.

Nimeni, dacă nu este nebun,

Nu poate ignora asemenea lucruri.

Iubirea este otrava

Care ucide și vindecă.

Setea scurtează toastul.

Asta este. De unde și revoluțiile.





Încercări – orgoliul, boala, moartea,

Încrâncenarea. Ei și?

Generozitatea este virtutea cea mai îndrăgită.

Cineva poate fi lipsit de stăpânire

Pur și simnplu.

De unde și revoluțiile.

Kant îndrăgea în mod deosebit

Epitetul „dezinteresat”.

Mai cetim.

A auzi pictura și a vedea muzica.



.











Se spune că sunt rău, răzbunător,

Departe-i adevărul de cuvinte,

Tu ești aceea care mă ții minte

Că nu eram și nu pot fi decât actor.

Mă joc cu propria-mi soartă, uneori,

Dar niciodată n-am jurat în ce nu cred,

Pot fi și lacom, pot să fiu ascet,

Noi n-am trădat, trăim doar din erori.

Te-am regăsit și timpul stă pe loc,

Răzbunători sunt cei făr-de noroc.



Boris Marian

Niciun comentariu: